Виховна робота
З метою патріотичного виховання, розширення і поглиблення знань з історії країни були проведені такі заходи:

наслідків аварії на Чорнобільській АЕС в бібліотеці ім. А.Малишка, за участю ліквідатора І категорії, заслуженого артиста України Кавуна Віктора Миколайовича та його учнів.




Зустріч з бійцями АТО
Бійці АТО отримали подарунки від учнів СШ № 189
Учні 9,10,11 класу конкурс по стрільбі
- Було організовано участь учнів 10 класу в заході до Дня вшанування учасників ліквідації
наслідків аварії на Чорнобільській АЕС в бібліотеці ім. А.Малишка, за участю ліквідатора І категорії, заслуженого артиста України Кавуна Віктора Миколайовича та його учнів.
- Також учні 10 класу відвідали музей Голодомору .
- "Лютіжський плацдарм"
Виступ на педраді
У концепції громадянського виховання записано: «Процес розбудови й утвердження суверенної правової, демократичної, соціально-орієнтованої держави органічно пов’язаний із становленням громадянського суспільства в Україні, що передбачає істотну трансформацію світоглядних орієнтації та самосвідомість народу. Актуальність громадянського виховання в Україні зумовлюється водночас процесом відродження нації. Для України, яка є полі етнічною державою, громадянське виховання відіграє особливо важливу роль ще й тому, що воно покликане сприяти формуванню соборності України, яка є серцевиною української національної ідеї».Однією з причин сьогоднішніх не гараздів у суспільстві, відсутність злагоди, єдності між різними політичними партіями є брак концепції національної ідеї, яка б об’єднувала весь український народ, всіх громадян України на державно-політичному рівні, створила б умови для економічного і духовного відродження. Національна ідея має стати основою національного виховання, національної свідомості, національної гідності, самодостатності та впевненості нашої молоді. Українська національна ідея довгі часи була віковічною мрією українського народу. Ця мрія гуртувала навколо себе кращих представників української нації, надихала їх на героїчну працю і боротьбу в часи поневолення України. Безумовно, в процесі історичного розвитку, українська національна ідея розвивалася, набувала вдосконалення. Серед українських істориків, учених, які вивчали національну проблему на початку нашого століття були М. Міхновський, Д Донцов, М. Грушевський, М. Рудницький. Проте, національне відродження і національна ідея бере свій початок з того часу, як була ліквідована Гетьманщина і залишки української державності, тобто з кінця ХVІІІ ст. Який зміст ми вкладаємо в поняття «національне відродження» і «національна ідея»?Національне відродження – це процес пробудження, формування самосвідомості народу.Національна ідея – усвідомлення українцями себе як окремого народу з власною історією, культурою, традиціями, мовою, можливістю національного існування.Програма з історії України для загальноосвітніх навчальних закладів передбачає виховання в учнів особистісних рис громадянина України, загальнолюдських духовних ціннісних орієнтацій, сприйняття ідейгуманізму та демократизму, патріотизму, взаєморозуміння між народами на основі особистісного усвідомлення досвіду історії. Програма сприяє вихованню громадянської свідомості, гідності та честі в гармонійному поєднанні національних і загальнолюдських цінностей, утвердженню ідеалів гуманізму, демократії, добра і справедливості. Програма дає широкі можливості для формування громадянської та національної свідомості молоді.
На кожному з вищезгаданих уроків наголошую, яким нелегким і тернистим був шлях українців до незалежності. Скільком поколінням довелося відстоювати нашу мову, історію, культуру, доводити нашу окремішність
Учні 11 класу на військових навчаннях

Зустріч з бійцями АТО
Бійці АТО отримали подарунки від учнів СШ № 189
Учні 9,10,11 класу конкурс по стрільбі
Немає коментарів:
Дописати коментар